A nálunk vásárolt és általunk beszerelt készülékekre teljes körű garanciát biztosítunk, legyen az 3, 6, vagy akár 10 év (gyártótól és beszállítótól függő) alkatrész ellátással! ( A 10 év garancia feltétele: számlával igazolt évenkénti 2 karbantartás magánszemélyeknél) illetve (évenként 3-4 darab karbantartás cégeknél)

Cégünkkel kedvező áron tud javítattni, a garancia idő letelte után is. A nálunk vásárolt készülékekre akár 10 évig is tudunk alkatrész biztosítani!

A garanciális ügyintézés folyamata:

A szakszerű telepítést követő első 72 órán belüli meghibásodás esetén a készüléket díjmentesen cseréljük.

Hibabejelentést csak email-en fogadunk el. Telefonos bejelentés esetén a válasz email-től számított 72 órán belül elkezdjük a javítást, cserét.

 

Szerencsére cégünknél a garanciális probléma elenyészően kis számú, de ha mégis bekövetkezne igyekszünk minél előbb megoldást találni a kellemetlenségre.

Kérjük mielőtt bármilyen problémával keresne bennünket, ellenőrizze az elektromos csatlakozást (dugvilla, kis megszakító) helyzetét, elem a távirányítóban, valamint a leggyakoribb hibabejelentés az elnyomkodott más üzemmódra átállított távirányító.

Hiba megléte esetén kérjük a berendezést leállítani illetve az elektromos csatlakozást bontani ha lehetséges. Ha cégünk bebizonyítja hogy hűtőközeg nélkül tartósan járatják a berendezést és ez a kompresszor leégéséhez vezetett akkor az ügyfél részére plusz költségként jelentkezhet a javítás illetve a bevizsgálás, mivel az ügyfél nem követte a kezelési útmutatóban leírt és elvárt kötelezettségeit. (Hibás működés esetén 20 perc eltelte után ki kell kapcsolni a készüléket, és értesíteni a garanciát biztosító személyt vagy céget a problémáról)

Cégünk évenként több alkalommal is ellenőrzi a karbantartások során a hűtő közeg mennyiséget.

Bővebb felvilágosítást a Felhasználási Feltételek menüpont alatt, illetve a ajánlat kérés menüpont alatt emailben ( “Garanciális feltélek”) megjelölésével!